Veelgestelde vragen
Hieronder kan u informatie vinden over alle aspecten van online winkelen bij Walter Mulders. Indien uw vraag hier niet tussen staat, kan u ons steeds contacteren.
Algemeen
Wie is Walter Mulders?
Walter Mulders is al meer dan 70 jaar een gevestigde waarde. Neem zeker eens een kijkje bij onze geschiedenis.
Waar is jullie winkel gelegen?
Juwelier Walter Mulders is gelegen in het landelijke Averbode, een deelgemeente van Scherpenheuvel-Zichem.
Wat zijn jullie openingsuren?
Ma: 13:00 - 18:00, Di - Vr: 09:00 - 12:30 & 13:00 - 18:00, Za: 09:00 - 17:00, Zo: Gesloten
Hoe kan ik jullie contacteren?
U kan ons steeds telefonisch (+32 13 77 10 72) en via mail bereiken (info@waltermulders.be), alsook via het contactformulier.
Zijn jullie een betrouwbare webshop?
Naast online verkoop zijn wij ook een fysieke winkel, u kan bij ons steeds terecht met al uw problemen.
Bestellen
Hoe bepaal ik mijn maat voor het product?
De makkelijkste manier om een ringmaat te bepalen is door de diameter te bepalen van een ring die je goed past en prettig zit. Deze manier is ook handig als je bijvoorbeeld iemand wilt verrassen met een ring en je wilt diegene niet naar zijn of haar maat vragen.
Kan ik het product ook in de winkel komen afhalen?
Jazeker! U kan het product online bestellen en kiezen voor de levermethode “Ophalen in winkel”.
Ik vind mijn product niet op de webshop?
Indien u het gewenste product niet vindt op onze webshop, is het aangeraden om contact op te nemen met de winkel zelf.
Betalen
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Bancontact/Mister Cash, Mastercard, Visa of American Express.
Kan ik veilig betalen?
Wij beschikken over een 100% veilig online betalingssysteem. Bent u toch niet zeker of de betaling gelukt is? Neem dan gerust telefonisch contact op met ons.
Kan ik betalen met een overschrijving?
Via de webshop is het momenteel niet mogelijk om met overschrijving te betalen.
Verzenden
Met welke koerier verzenden jullie?
Onze koerier is PostNL.
Wat is de leveringstermijn?
Alle producten in voorraad worden in principe binnen de 3 werkdagen geleverd. Van zodra het pakket is aangeboden, ontvangt u een verzendingsmail met het trackingnummer. Met dit nummer kan u uw bestelling volgen via PostNL.
Zijn er verzendkosten?
U betaalt bij ons geen verzendkosten.
Mijn product is langer dan voorzien onderweg of is niet aangekomen, wat moet ik nu doen?
In geval van vragen of opmerkingen kan u ons steeds contacteren.
Retourneren
Kan ik elk product retourneren?
Producten die zich in volledig oorspronkelijke staat bevinden, kunnen conform de wetgeving binnen de 30 dagen worden teruggestuurd naar het adres van onze winkel. Producten met gebruikersschade, aangepaste producten en gegraveerde producten vallen daar niet onder.
Hoe kan ik mijn product retourneren?
U kan uw product terugsturen via een koerier naar keuze.
Is retourneren gratis?
De kosten van het retourneren zijn voor rekening van de klant.
Wat is de termijn om mijn product te kunnen retourneren?
Deze bedraagt 30 dagen na aankoopdatum.
Hoe snel krijg ik mijn geld terug?
Nadat het product volledig is gecontroleerd op eventuele schade, zullen wij het geld binnen de 30 dagen trachten over te maken op uw rekeningnummer.
Services
Herstellen jullie alle horloges en juwelen?
Bij ons kan je terecht met al jouw horloges of juwelen. Houd er wel rekening mee dat we niet van alle merken onderdelen kunnen bestellen. Dit betekent echter niet dat een onderhoud niet mogelijk zou zijn.
Ik heb mijn horloge/juweel niet gekocht bij jullie, kunnen jullie dit herstellen?
Ook dit is geen probleem, wanneer we het uurwerk of juweel kunnen herstellen zullen wij dit doen.
Hoe weet ik of mijn herstelling klaar is?
U wordt steeds telefonisch verwittigd wanneer uw herstelling klaar is.
Mijn account
Hoe kan ik een account aanmaken op jullie website?
U kan een account aanmaken tijdens het afrekenproces. Ook kan u hier klikken om dit aan te maken.
Wat zijn de voordelen van een account?
Deze omvatten onder andere dat u al de gegevens bij de hand hebt, dat u de verwerkingsstatus van het door u aangekocht product kan raadplegen en u vindt er uw facturen terug.
Is een account aanmaken verplicht?
Een account aanmaken is niet verplicht, maar is wel handiger.
Kan ik de data die jullie opslaan van mij inzien?
U kan uw gegevens conform ons privacybeleid inzien en indien nodig wijzigen.
Kan ik mijn account verwijderen?
Indien u uw account wil verwijderen, gelieve dan contact met ons op te nemen.